BOSCHERT.NL | CUSTOMER SUPPORT

In sommige gevallen doen onze afnemers een beroep op onze ondersteuning, voor of na aanschaf van onze producten. Van al onze producten is een handleiding of zijn er installatievoorschriften beschikbaar, u kunt los van deze informatie altijd contact met ons opnemen.

Op deze pagina kunt u de RMA (Return merchandise authorization) procedure nalezen. Deze procedure heeft als doel alle retourzendingen met een prioriteit in behandeling te kunnen nemen en uw verzoek doeltreffend te kunnen opvolgen.

Klantenservice Boschert.nl

BOSCHERT.NL | RMA PROCEDURES

In het geval u een product aan ons wenst te retourneren, is de RMA procedure van toepassing. De procedure start met 1 van 3 mogelijke oorzaken:

1.
Technisch probleem met het product.
2.
Product is verkeerd besteld / geleverd.
3.
Het product voldoet niet aan de eisen.

Het doel van de RMA procedure is om retourzendingen met voorrang te kunnen behandelen en uw verzoek snel in behandeling te kunnen nemen. Zendingen zonder RMA referentie hebben geen prioriteit en zal in de meeste gevallen door de fabrikant worden geweigerd.

Er zijn 4 soorten RMA procedures:

1. Garantie, het product functioneert niet naar behoren of is uitgevallen.
2. Commercieel, Het geleverde product komt niet overeen met de bestelling of bestelling is onjuist.
3. Reparatie, Het product is uitgevallen en moet worden gerepareerd.
4. Onderzoek, Een technisch onderzoek is gewenst voor het vaststellen van de uitvalsoorzaak.

Voor het starten van de RMA procedure (voordat de zending wordt verzonden!) neemt u contact met ons op. Onze klantenservice zal de benodigde documenten opstellen en in overleg deze documenten met u overleggen. Tevens worden de mogelijke kosten met u besproken.

Klantenservice Boschert.nl

BOSCHERT.NL | Voor de hand liggende vragen

V. Ik heb een lopende aanvraag. Wanneer ontvang ik een offerte?
A. Uw aanvraag wordt direct in behandeling genomen, in sommige gevallen kan het langer duren dan onze gebruikelijke 2-4 uur die wij nodig hebben. Indien producten niet aan te bieden zijn of een aanbieding meer voorbereiding nodig heeft dan ontvangt u van ons altijd bericht.

V. Ik heb urgent technische hulp nodig, hoe kan ik u bereiken buiten kantoortijden, in het weekend of tijdens vakantieperiodes?
A. Onze klantenservice is bereikbaar via de contactpagina. Voor urgente zaken verwijzen wij naar de informatie die hiervoor beschikbaar is.

V. Informeer mij eens over garantie en aansprakelijkheid.
A. Alle condities en voorwaarden inzake product aansprakelijkheid en garantie zijn volledig transparant aan de, zoals per product bepaald, individuele bepalingen van onze fabrikanten en (toe)leveranciers. Per definitie is productgarantie expliciet van toepassing indien het product tijdens ingebruikname mankementen vertoond maar volledig conform de installatieprocedure en voorschriften is geinstalleerd en wordt toegepast waarvoor het product in de ruimste zin des woord voor ontworpen is.

Meefil BV verwerpt iedere vorm van (gevolg)schades, onafhankelijk of deze schade binnen de gestelde garantie voorwaarden valt en/of als gevolg van situaties van force majeure zoals natuurrampen, bijzondere omstandigheden zoals vertragingen of annulering van zendingen.

Op alle Leveringen zijn de 'Algemene Verkoop- en Leveringsvoorwaarden' van Meefil BV. van toepassing. Meefil BV verwerpt nadrukkelijk alle andere condities en/of inkoopvoorwaarden.

Klantenservice Boschert.nl